سبز در پاییز

منتشرشده: نوامبر 7, 2010 در از همه چیز, خاطراتی در گذر ایام...
برچسب‌ها:, ,

 

میرحسین موسوی 
سبز بودن گناه ماست

 

پی نوشت: تابستان سال پیش بود اون موقع که همه چیز رااز دست رفته می دیدیم ، حس و حالی برای نوشتن نمی دیدم یک روز شروع کردم نقاشی کردن، حوصله ی کاریکاتور را هم نداشتم میرحسین موسوی را کشیدم، ما که نقاش نیستیم پس بر ضعف قلمم حرجی نیست!!!!!   با اینکه رایم میر حسین نبود ولی خوب این دلیلی برای سبز نبودنم که نیست؟
امروز همین جوری یاد اون روزا افتادم، چه روز هایی بود روزهای سخت… خیلی سخت…
ولی یاد اون روزها و آدمهای خوب و بدش هرگز ازذهنم خارج نمیشه… هرگز…
خودمونیم ولی چقدر همه چیز  تو این مدت فرق کرده ! همه چیز.
دیدگاه‌ها
  1. فاطمه می‌گوید:

    در این زمستان ذوق و اندیشه سبز بودن چه جرم سنگینی است…!
    آن روزها در خاطرمان هست و آموخته ایم که بگذریم ولی فراموش نخواهیم کرد…
    سپاس فراوان از گاه گاه سرزدن پر بارت*
    برقرار باشی و سبز اندیش و صلح طلب.

  2. باران می‌گوید:

    آفرین. خوب کشیدی.
    آره خیلی چیزا فرق کرده. همه چی فرق کرده. یا بعضی چیزا. نمی دونم. گاهی حس می کنم دارم نقش بازی می کنم. اما من خودمم فقط فرق کردم!!!!!!!!!!!!

  3. ahmad می‌گوید:

    dorooood bar shoma

  4. parisa می‌گوید:

    salam vaghean ghashange movafagh bashii

  5. محمد رجبی می‌گوید:

    سلام بر آرش ها بر کمان گیر و کمان کش ها
    سلام بر آرش ژورنالیست خوش ذوق بوعلی سینا
    چه خبر آرش جان خوبی پسر خوب ، درس و مشق چیکار میکنی ، کاروبار خودت رو جایی مشغول نکردی . . .
    راستی یه خبر :
    «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
    دوس ندارم برم حج

    «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

  6. سلام
    بالاخره یه روز زمستان طی خواهد شد و آن وقت رو سیاه ها نمایان خواهند شد.

  7. پريسا می‌گوید:

    سلام
    يه مدته نيستم اره اگه ديدي منو سلام برسون!!!!
    ميبينم كه كم كم داري باقي هنرهاتم رو ميكني!!
    راستشو بگو ديگه چي كارها بلدي؟!
    شنيدم كمانگيري هم بلدي;)

  8. فرهاد می‌گوید:

    نه ارش جان
    نقاشي ت هم خيلي جالب بود !!
    ببينم !!!! تو ايا به كروبي راي دادي يا اصلا راي ندادي !؟
    ضمنا ما همچنان منتظر رشد موهاي سابقا كچل شما هستيم دوست عزيز …

    • faryade66 می‌گوید:

      ممنون آقا فرهاد
      شما لطف دارین نقاشیم اونقدرها هم خوب نیست

      من با افتخار جزء 300 هزار نخاله ای بودم که تعدادشون از رای باطله هم کمتر شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      موهام هم کمی رشد کرده ولی…

  9. ستاره می‌گوید:

    سلام
    نقاشی تون هم خوبه ها فکر می کردم فقط در کاریکاتور مهارت دارید.حالا دیگه می شه گفت از هر انگشتتون یه هنر می ریزه ها

  10. رویا می‌گوید:

    درود بر یار دبستانی
    امیدوارم خوب باشین
    ممنون از نقاشیتون خیلی خوب کشیدین
    منو بردین به روزهایی که خیلی سخت بود اما یه جورایی خوب بود تونستیم ترم اخری دوست رو از دشمن تشخیص بدیم

    • faryade66 می‌گوید:

      سلام دوست عزیزم

      واقعا راست میگید اون روزا دوست و دشمن واقعی را تشخیص دادیم

      ترم آخر من بهترین و بدترین روزهای زندگی بود…

      کانونها/ نمایشگاه کاریکاتور / بحث ازادا/ ستادها/ شور ونشاط و عشق…؟/ باتوم / زور/ تزویر/یه عده تو بازداشت/ یه عده متواری/ یه عده هم نامرد/ خیلی ها هم مرد/ آخرش هم به قول دکتر حاج ولیئی ما فقط به شما 10 دادیم که ازینجا برید…/ چه روزایی بود

  11. محدت می‌گوید:

    سلام
    از وب دوستان شما رویافتم
    چقدر آشناست اینجا
    وچقدر قریب
    و من چه غریبه ام در این آشنای قریب

  12. Great, I have already bookmarked your this page…Now I don’t have enough time for read but by reading beginning part I must say…it was a positive start .. Would love to read further too…Thanks for great post!

بیان دیدگاه